Since Jan 2009

Monday, January 3, 2011

DANI CUPC8

Salam,

Dgn lafaz Bismillahirrahmanirrahim, sy dgn ingin merasmikn pembukaan Dani Cupc8 di Selangor. (Sila bygkn aksi memotong reben ala2 potong reben org bukak kedai, tp awas, jgn smpai termuntah.. hehehe..)

Serentak dgn ini, sy juga ingin mengumumkn yg dani cupcakes slps ini akan dikenali sbg Dani Cupc8 sempena.. sempena apa ek? ha.. sempena nk ringkas tulis...hihihi..

Sbgmana yg pernah diwar2kn sblm ni, sy akan memberi variasi pd flavor sediada (sblm ni ada satu flavor je pn..choc moist) yg menjdkn total cupc8 yg ada sbyk 3 choices (bangga mcm byk sgt ler..)
i) Choc moist topping choc ganache
ii) Banana cinnamon topping creamcheese
iii) Red velvet topping creamcheese

Rasa2nya sy nk kekalkn je harga asal cuma utk topping creamcheese tu haruslah harganya ditambah sbyk seploh ringgit mnjdikn harganya RM60/kotak=25pcs saiz 2oz/cup. (Ini harga utk yg topping creamcheese je tau).
Utk set hantaran plak, harga sama mcm dulu cuma yg mana guna flavor baru akan ditambah RM10/ kotak (sbb guna topping cheesecream).

Sebrg pertanyaan blh lh email@sms@call Dani di no. 016-7970786...

Sbnornya, xdelah back sgt.. ok2 je lah tp bg sesapa yg rasa nk order dipersilakan.. Yg besar tu pn cupc8 tp giant cupc8. Wat masa ni sy blm nk jual giant cupc8 sbb tk tau nk letak harga berapa?? (huhuhu..blh gitu?)

Rgds,
-Dani-

5 comments:

  1. wah denny bagus2.. kakak aku skrg dah dok bandar saujana putra msti aku selalu melilau ke kl. nanti aku pegi boleh order kat kau?? dan jumpa kau?? selamat bercup8

    ReplyDelete
  2. saya sukeee!!!! akhirnye!!!! insyaAllah akan diorder secepat mungkin.

    Ana- jumpa deni jangan lupa ajak aku skali. aku yelah seorang penyebok..okes!!

    ReplyDelete
  3. Hai..Den..rina neh..x-classmate ko dulu..aku nak order cupcake..utk birthday girl 31 mac 2011..choc moist topping cream cheese..

    ReplyDelete
  4. tenkiu korang bg support.. aku sukeee!!!(ayat MK)
    ini menunjukkn, cume mmber2 aku je yg masuk blog aku nih..hihihi...

    ReplyDelete
  5. Hai..den.Ni rina nak ajak join segmen..x tau la ko suke ke tak..tp join jelah kalau ko rajin heh

    http://shaofie.blogspot.com/2011/01/segmen-blog-aku-bukan-privasi-lagi-jom.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...